Idag var det dags för ett besök hos barnmorskan igen. Denna gång fick vi åka till Sandviken då det är semesterstängt i Hofors. Tur att det är nära ändå.😊

Lillen låg med huvudet nedåt, men det kan ju ändras lite titt som tätt nu när han ändå har plats kvar. Hjärtljuden lät bra, livmodern växer som den ska och följer kurvan och mitt blodtryck var fortsatt bra, så jag är nöjd! 👍🏼

Viktmässigt så är det 3,9 kg plus sen start vilket enligt BM då bara är bäbis och allt annat som hör honom till. Känns skönt ändå, hopps att det inte drar iväg alltför mycket dessa sista tio veckorna. Men det vet man ju aldrig. 😝

För övrigt en härlig dag! Fick spendera hela den med Claes. ❤️ Efter besöket på MVC så åt vi lunch i Sandviken, riktigt god mat på Tzatziki! Efter det så åkte vi hem och han klippte gräset medan jag satt ute med djuren och njöt. Bra arbetsfördelning. 😉 Jag bjöd honom på mjukglass efteråt iaf. 😂

Powernap och matlagning fick avsluta vår dag tillsammans då han nu åkt iväg på nattjobb. Min kväll får nog bestå av mys med Gizmo och kanske hitta nåt att slötitta på nu när vi fixat Netflix.

Kommentera

Publiceras ej